Home Hide

Testimonials

Stellar® Data Recovery België
4.7
Based on 203 reviews
Gert Schouten
Gert Schouten
21:25 26 Sep 20
We zijn blij dat we onze foto's terug hebben. Hierdoor kunnen we bepaalde herinneringen opnieuw beleven.Misschien zou de prijs voor particulieren lager kunnen!
Octavian Cota
Octavian Cota
22:00 04 Sep 20
Stellar heeft mijn data hersteld, professioneel en klantvriendelijk.
R de Jong
R de Jong
17:44 11 Aug 20
Stellar heeft bijna alle waardevolle data gered, van onze vastgelopen externe harde schijf. Duidelijke afspraken, professionele begeleiding. Dank jullie wel.
Stephanie Laloyaux
Stephanie Laloyaux
08:54 07 Aug 20
jvb jvb
jvb jvb
09:06 04 Aug 20
Patrick Michiels
Patrick Michiels
08:33 02 Aug 20
In mijn lokaal mediabedrijf crashte de externe werkschijf op hetzelfde ogenblik dat mijn back-upschijf het ook liet afweten. Ik was alle data kwijt van meer dan 15 jaar, verdeeld over 2.218.936 bestanden in 284.860 mappen !!! Met de moed der wanhoop contacteerde ik STELLAR en kreeg een vriendelijke en attente Jeannette aan de lijn = mijn eerste disk-EHBO-contact ooit. Na haar toelichting was ik overtuigd, ontving ik even later de nodige verzenddocumenten en werd dezelfde dag mijn beschadigde schijf reeds opgehaald door DHL. Al de dag erna bezorgde STELLAR mij een technische diagnose. Ik genoot vervolgens van de "No Cure No Pay-garantie" en de veiligheid + zekerheid van een opvolging in de hoogste kwaliteit. Amper enkele werkdagen later kreeg ik het goede nieuws dat mijn data recovery opdracht succesvol was uitgevoerd op een nieuwe harde schijf (in de prijs inbegrepen !).Na mijn betaling werd de "magic solution box" afgeleverd, waarna ik als dolblije ondernemer opnieuw kon beschikken over mijn 2.26 TB aan data.Wat mij betreft mag STELLAR zich gerust de nr. 1 noemen in "Data Recovery Technologie".Van harte,Patrick Michiels, MediaMichiels, Temse (Vlaanderen).
Wilma de Vries
Wilma de Vries
10:13 08 Jul 20
We hadden een emotioneel beladen verzoek aan Stellar: de bestanden van een tablet van een (plostseling) overleden dierbare afhalen. Andere bedrijven was dit niet gelukt i.v.m. de beveiliging die erop zat. Vanaf het allereerste contact met Stellar was er vertrouwen en een open/ betrokken communicatie. Binnen een maand hadden we alle bestanden. Het kost even wat, maar de kwaliteit van hun manier van werken is geweldig!Tussendoor kwam er regelmatig een update van de stand van zaken. Verzending was snel geregeld. Kortom: aanrader!
M Dekker
M Dekker
14:00 07 Jul 20
Harde schijf gecrasht. Diverse bedrijven naar laten kijken, maar zonder succes. Alle gegevens weg waaronder het complete boekhoud programma. Schijf naar Stellar gestuurd en alle gegevens weer terug. Een aanrader.
Moniek Beekx
Moniek Beekx
15:15 29 Jun 20
Dolgelukkig dat 11 jaar foto’s van een heel opgroeiend gezin, terug “ gehaald” zijn! Dat is het wel waard, niet met goud te betalen!
corlieske nap
corlieske nap
18:10 23 Jun 20
Oguzhan Abadan
Oguzhan Abadan
14:49 03 Jun 20
Pluspunten: Zeer klantvriendelijk, Zeer professioneel,Zeer duidelijke communicatie,Minpunt: Voor 6% wat er gered werd zou ik een korting krijgen, ik dacht zelf dat ik 80-90% korting zou krijgen, de korting wat ik kreeg was uit mijn hoofd 10-30% korting. Daar in was ik wel enorm teleurgesteld. Ik zou rond de € 750 betalen voor 6 %. Dat is voor mij te duur. Dit is voor iedereen natuurlijk anders. Misschien kunnen ze de % korting als feedback vermelden. Los van de korting raad ik mensen zeker aan!Complimenten voor mevrouw Jeannette, hele lieve mevrouw en zeer behulpzaam.
Richard Meijerink
Richard Meijerink
14:03 28 May 20
Jasper Ceuppens
Jasper Ceuppens
06:55 14 May 20
De lees/schrijfkoppen van mijn harde schijf waren beschadigd waardoor de computer mijn harde schijf zelfs niet kon openen (900GB data op harde schijf).Ik heb Stellar gecontacteerd via hun website, de service en communicatie is uitstekend verlopen. Ze wandelen je door de stappen die je moet nenem om alles in werking te stellen: omschrijving van het probleem, verpakken & opsturen van harde schijf. Eens de harde schijf bij hen was kreeg ik eenduidige emails omtrent de bevindingen en kon ik zelf aangeven welke documenten prioriteit hadden. Uiteindelijk hebben ze al mijn data (900GB) gerecupereerd en terug gestuurd met een nieuwe harde schijf.De duur & prijs van het hele proces zijn marktconform, de prijs is all-in (rapportering, nieuwe hard drive, data recovery, terug zending) en komt met 1 factuur nadat ze de data hebben kunnen recuperen. Prima service, niets op aan te merken.
Marcha M.
Marcha M.
01:13 14 May 20
Ik ben zeer tevreden over de service van Stellar Data Recovery Utrecht. Mijn hardeschijf met foto's en portfolio was kapot gegaan. Via google kwam ik bij Stellar Data Recovery terecht. Contact gelegd en ze kwamen de hardeschijf netjes ophalen. Ik was bang dat ik mijn data kwijt zou zijn. Gelukkig heeft Stellar Data Recovery een groot deel van mijn foto's en portfolio terug weten terug te halen. Ze hebben de data netjes overgezet op een nieuwe hardeschijf en voor ik het wist had ik de kapotte en nieuwe hardeschijf weer terug. Dank aan Jeannette en Stellar Data Recovery voor de communicatie en service!
INPROSON DABEATDEALER
INPROSON DABEATDEALER
04:52 13 May 20
Hier moet je zijn voor de beste service
Frank Eickhoff
Frank Eickhoff
13:49 11 May 20
Martin Pleister
Martin Pleister
08:42 05 May 20
After reading the reviews for data recovery companies carefully, I settled on Stellar to help recover a crashed external HDD.While the price is high, they have shown it's definitely worth the money you put in.From day 1, I was guided through all of the steps. The payment was split in three equal parts and the recovered HDD was sent the day after the last payment was made.All in all, very happy that I chose Stellar for my HD recovery and I can't but recommend them to anyone who runs into HDD issues like I did!
Azi Jhapsie
Azi Jhapsie
09:02 28 Apr 20
Professionele bedrijf, die me uitstekend heeft geholpen om alle data van een kapotte harde schijf te redden. Je betaalt een hoog bedrag, maar is het waard. Heb mn les geleerd om een backup te maken van belangrijke data. Ik weet jullie de volgende keer weer te vinden.
Rian van Griensen
Rian van Griensen
07:09 21 Apr 20
Tijdens het feest van mijn ouders gaf de sd kaart op het laatste moment een Error aan. Ik heb direct de kaart verwijderd, maar kon alle bestanden niet meer aan. Kaart opgestuurd naar Stellar en gelukkig is het hun wel gelukt om alles eraf te halen.
Nenad Vidic
Nenad Vidic
14:56 09 Apr 20
Perfect and professional service!SSD was first taken to other data recovery service company, and for 4 days they were trying to get the data out but with no success.When engineers from Stellar got their hands to it, it was done in 1hr. After 2hrs already data was ready for us :)
Kevin Dictus
Kevin Dictus
12:01 09 Apr 20
Mijn D drive (HDD 4Tb) bevatte 10 jaar aan data (hobbies, werk, finances, persoonlijke bestanden, design projecten voor klanten en ander uniek werkmateriaal dat ik 'nooit' meer vervangen zou krijgen of maanden/jaren zou over moeten doen om mogelijk opnieuw te kunnen maken). Omdat dit ook zaken zijn die noodzakelijk zijn voor mijn inkomen, kon ik mij dit absoluut niet permiteren. Ik merkte dat mijn schijf op sommige momenten niet meer reageerde tot dat ik mijn PC thuis opnieuw opstarte. Waarna ik zelfs door de Bios meldingen kreeg om deze schijf aan het einde van de levensduur was en ik deze zo snel mogelijk diende te vervangen. Ik had nog net een back up kunnen maken van enkele grote mapfolders, totdat de schijf ineens gewoon niet meer leesbaar was. Deze werd wel nog herkent, maar had zelfs geen data balk meer in verkenner. Ik gaf 100'en euros uit aan recover software pakketten (zoals EaseUS, Minitool, Wondershare, etc), zodat ik mogelijk zelf mijn data kon terugvinden en deze redden. Allemaal tevergeefs na weken van scannen, opzoeken en stressen over het verlies van 10 jaar werk. Tot dat ik bij Stellar kwam op aanraden van enkele goede IT/network specialist vrienden. Omdat Stellar blijkbaar ook een globale speler is, dacht ik 'ik maak de gok, wat heb ik op dit punt nog te verliezen'. Eenmaal aan de telefoon gesproken met een van hun medewerkers, wist ik al redelijk snel hoe zij werkte, wat ik kon verwachten en wat de prijs cathegoriën waren. Voor iemand die wel technisch en IT vaardig is maar niet op een data/network niveau zeer gekend is, was dit wel een handige brok informatie om te hebben. Zeker ook de wet tot privacy die zij enorm veel belang geven. De collega wist mij te vertellen dat zij het zich niet kunnen permiteren om het vertrouwen bij de klanten/bedrijven te verliezen. Wat ik persoonlijk enorm op prijs stel.In kort, * Je stuurt je HDD op met een korte omschrijving van de disk zelf en het probleem en hopelijk ook verdere informatie en voorbeelden van extensies en bestanden die je zeker terug wil hebben, zodat zij hiernaar kunnen zoeken en testen.* Stellar kijkt dit na op hun labo/cleanroom in Nederland en maakt zelf hun diagnose.* Zij maken dan hun offerte op en je krijgt keuze uit een reeks betalingsopties ifv prioriteit. (naargelang hoe snel je je data absoluut terug wil)* Je kiest een betaal pakket en dan gaan zij aan het werk. * Indien zij de data niet kunnen redden, betaal je 'niets' en krijg je je kapotte schijf terug.* Eens in orde, krijg je bevestiging, een lijst met geteste bestanden, een .txt file met alle aangetaste/kapotte bestanden en een URL bestand voor een webpagina zodat je ook thuis alle recovered mappen en bestanden 'dan al' kan nagaan voor je je schijf al terug hebt. * Nadien krijg je na betaling je schijf weer terug. Hierbij heb ik mijn nieuwe schijf weer terug gekregen, waarbij ook nog eens een HDD connector bij de levering zat, zodat ik 'direct' mijn disk via USB kon inpluggen en mijn data weer kon gebruiken.In mijn geval waren het kapotte leeskoppen en was er effectief fysieke beschadiging wat ik zelf 'nooit' zou hebben kunnen oplossen. Mijn data heb ik intussen voor 98-99% terug. Hoewel ik (dankzij hun lijst) wel merk dat sommige media wel extreem beschadigd zijn (welke ik in sommige gevallen nog ergens als backup gevonden heb bij mij thuis). Zeer geslaagd! Mijn enige (mogelijk) negatieve ervaringen zijn:* Het duurt enorm lang (van verzendingen tot werk/scannen etc). Zelfs veel langer dan voorzien in mijn betalingspakket. Hier kreeg ik echter wel een korting op.* Duur. Tussen +- 700€ en +1400€ (naargelang de tijd die je wil wachten).Verwacht op het inde wel een toelage van +-260€.Ik heb mijn data terug en kan weer aan het werk. De data kwijt zijn had mij een vermogen van huidige en potentiëel inkomen gekost. Om nog maar te zwijgen van de maanden/jaren van mijn bestaan. Maar zoals ik hen ook op het einde van de rit zei, ik betaal liever voor kwaliteit en resultaat, wat Stellar mij ook ruim gegeven heeft.Stellar is een zekere aanrader!
Ireen van beurden
Ireen van beurden
13:03 03 Apr 20
zo blij met de service van stellar data!!een video met de eerste beelden van mijn oudste dochter hebben zij kunnen herstellen hetgeen niet makkelijk was. Gedurende proces goed op de hoogte gehouden. Zeer klantvriendelijk!
Emmanuel Louf
Emmanuel Louf
06:48 02 Apr 20
Alle data van mijn SD card heeft Stellar kunnen recupereren. Ik ging er nochtans van uit dat de SD card voor de vuilbak was. 100 keer bedankt!
Wannes Vervoort
Wannes Vervoort
16:15 24 Mar 20
john ruskauff
john ruskauff
14:11 13 Mar 20
Professioneel en goede kwaliteit
Damon Baesen
Damon Baesen
10:15 13 Mar 20
Katarina Wolf
Katarina Wolf
10:41 06 Mar 20
Een absoluut professioneel bedrijf voor data recovery, beb beste ervaringen met Stella gemakt.
Merel van Gaalen
Merel van Gaalen
13:11 04 Mar 20
Ik ben Stellar data recovery enorm dankbaar dat het hen gelukt is het aller grootste gedeelte van mijn data te redden.Mijn externe harde schijf bleek beschadigd te zijn. Mijn laptop pakte de externe harde schijf niet meer. Bij de computer reparatie winkel konden ze me helaas ook niet helpen. De bestanden, al mijn dierbare foto's en filmpjes, dacht ik kwijt te zijn. Via hen kwam ik bij Stellar data recovery terecht. Na een diagnose bleek dat de lees/schrijfkoppen beschadigd te zijn. Mijn bestanden moesten worden getransplanteerd naar een donor harde schijf. Stellar werkt overigens echt keurig. Al vlot werd de harde schijf opgehaald door een koerier. Ik kon alles volgen via een link die Stellar mij toe had gestuurd. Zo wist ik precies wat de status van mijn opdracht was. De communicatie per mail en telefoon met Jeannette den Besten was echt heel erg prettig. Een vriendelijk en begripvol klinkende vrouw. Na een maand kreeg ik dan eindelijk een mail dat het gelukt was! Dolblij! Binnen 2 dagen had ik mijn harde schijf weer met mijn dierbare data.Ja, het kost je wat. Daar schrok ik ook eerst van. Maar ze doen wat ze beloven. En ze verzetten er bergen met werk voor en doen dit heel secuur. En uiteindelijk is het meest belangrijke de data die ik terug heb, die is toch onbetaalbaar.Nogmaals dank aan Jeannette en haar team van Stellar Data Recovery.Merel
Bureau Mac
Bureau Mac
16:46 29 Feb 20
Zeer professioneel en duidelijk. Service is erg goed en ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Al met al viel de prijs ook nog mee en we hebben alle data terug. Echt een aanrader.
Aart Simons
Aart Simons
18:27 25 Feb 20
Perfecte behandeling, resultaten uitzonderlijk positief, doen méér dan ze beloven. Aanrader.
David Kalkhoven
David Kalkhoven
20:16 24 Feb 20
Robbie Beeks
Robbie Beeks
10:04 18 Feb 20
Wij hadden een Cryptolocker en konden met geen mogelijkheid bij onze bestanden. Op Google vond ik Stellar. Heb de harde schijven opgestuurd dit kostte € 279,- voor onderzoek maar als het niet zou lukken zou het verder niets kosten. Gelukkig hebben zij de data terug gevonden en de communicatie was erg goed. Je kon Via Teamviewer de bestanden op voorhand bekijken. De bestanden terug krijgen koste wel € 2500 maar dat was het ons wel waard. Al met al goede service maar wel prijzig.
Robert Oldenburger
Robert Oldenburger
08:22 17 Feb 20
Alle data succesvol gerecovered.Netjes op een nieuwe externe HDD gezet en geretourneerd.Snelle reacties op vragen e.d. gehad, goede service!
Maarten de Heus
Maarten de Heus
18:09 08 Feb 20
Hebben ons super goed geholpen toen onze NAS crashte en beide harddisk kapot maakte. Alle foto’s en video’s kwijt :-(Conclusie. Een NAS is ook niet alles. Stellar to the rescue!Niet goedkoop maar super blij dat we onze foto’s weer terug kregen !
Stefan van den Broek
Stefan van den Broek
09:04 08 Feb 20
Duidelijke en professionele aanpak. Je weet vooraf goed waaraan je toe bent. Alle stappen worden duidelijk gecommuniceerd. Enige nadeel is hoge prijs, maar daar krijg je wel een nieuwe harde schijf (en je bestanden!) voor terug. En ik snap dat het een ingewikkelde technische klus is. Het was het mij waard.
gent lalaj
gent lalaj
14:01 03 Feb 20
Great technical support and response time.
Laurens Witter
Laurens Witter
15:33 29 Jan 20
Prima service. Nadat mijn harde schijf gecrasht was, en alle data dus verloren leek te zijn gegaan, kon ik alles toch terugkrijgen via Stellar. Het kost wat, en je moet er even op wachten, maar ik heb nu (vrijwel) alle data terug (~1Tb). Het bedrijf is heel goed bereikbaar en werkt zeer professioneel. De data werd bij me thuis bezorgd door een koerier. Ik ben weer helemaal gelukkig.
Final Soft- en Hardware
Final Soft- en Hardware
13:10 28 Jan 20
Marcel Peters
Marcel Peters
14:57 23 Jan 20
If you need to get some storage restored. Then this is the place to go to.
Iñaki Cuena
Iñaki Cuena
11:36 15 Jan 20
De entre todas las empresas de recuperación de datos, decidí confiar en Stellar Data Recovery por su especial módico precio para los particulares y por su gran confianza de un resultado favorable de la recuperación. En España tienen delegaciones que envían el trabajo a Holanda. Y es en la web de su central en Utrecht donde pude ver un impresionante vídeo de sus laboratorios. Todo esto me convenció, y he obtenido un muy buen resultado. Además, el trato personal, atento y agradable en todo momento se agradece, en mi caso de la señora Lemmy. Muchas gracias.
Benjamin Vanbel
Benjamin Vanbel
07:55 15 Jan 20
Jan Donker
Jan Donker
11:29 03 Jan 20
Stellar Data Recovery heeft mij goed geholpen met harde schijf crash problemen en software voor recovery van kapotte outlookbestanden.Bij de harde schijf crash recovery kreeg ik ook voordat ik de bestanden zou betalen en ontvangen ter acceptatie goede inzage in wat er gerecovered was met screenshots en al. Dus 'no cure no pay' werkt hier goed.
Sibel Altin
Sibel Altin
10:43 03 Jan 20
Top service, snel en accuraat!
Marcello Meijer
Marcello Meijer
07:18 17 Dec 19
Baptiste Balsacq
Baptiste Balsacq
15:20 10 Dec 19
Ingrid Vander Sloten
Ingrid Vander Sloten
13:07 08 Dec 19
Accuraat, snel, goede service, spijtig van de hoge prijsklasse
Jan Tettero
Jan Tettero
08:47 25 Nov 19
Ik werk al aardig wat jaartje met Stellar en dat gaat altijd helemaal goed. Ikzelf ben de Hardeschijfdokter in Rotterdam en speel de zware klussen altijd door aan Stellar omdat zij een hoog slagingspercentage hebben. Ik hoor altijd de verhalen van klanten wat er met de schijf gebeurd is en denk wel eens dat het een no go zou worden maar dan toch is er weer een succesvolle recovery uitgekomen. Niets dan lof voor deze zeer bekwame organisatie.
Robbert Ringersma
Robbert Ringersma
10:50 19 Nov 19
EC van der Waal
EC van der Waal
02:48 10 Nov 19
Great company for data recovery !
Bert Janssens
Bert Janssens
08:51 12 Oct 19
bart rutten
bart rutten
15:58 11 Oct 19
Vriendelijke dienstverlening, correct, op tijd; volgens afspraak en steeds bereid om samen te bekijken wat er moet gebeuren: een aanrader voor als je data recovery nodig hebt
Isa Seuren
Isa Seuren
11:53 03 Oct 19
Onderdelen van mijn harde schijf waren kapot waardoor deze niet meer gelezen kon worden. Hij was ook al 10 jaar oud. Stellar Data Recovery heeft deze onderdelen vervangen en de harde schijf leeggehaald. Alle foto's en bestand zijn overgezet op n nieuwe harde schijf waardoor ik alles weer terug heb. Gelukkig! In het vervolg eerder een backup maken en de harde schijf vervangen zodat het nooit meer gebeurd aangezien het een erg prijzig klusje is. Maar om al je foto's terug te krijgen had ik het er wel voor over 😁
Maja Kesten
Maja Kesten
18:23 01 Oct 19
Mijn sd kaart van Canon camera was beschadigd. Na het eerste telefoongesprek kon ik meteen die zelfde dag de kaart opsturen. Heel veel foto's zijn gered en een aantal zijn onherstelbaar beschadigd gebleven. Service: snelle contact, telefonische gesprekken, het gemak van opsturen en ontvangen van herstelde bestanden is uitstekend. Bovenal waardeer ik de persoonlijke aandacht en inlevingsvermogen die veel betekenen voor iemand die waardevolle herinneringen kwijt is. Ook al is niet alles gered ben ik meer dan tevreden met de menselijkheid en natuurlijk de expertise van Stellar. Ik heb veel foto's terug en daar ben ik blij mee. Ik heb ervaren dat Stellar voor mij bereid was om gezien de emotionele waarde van de foto's nog meer te doen en daar ben ik dankbaar voor. Dankjewel!
Ton Veltman
Ton Veltman
12:27 18 Sep 19
De afhandeling door Stellar was zeer persoonlijk en to the point. Onze externe schijf met 10 jaar foto’s was gecrashed. Als bij vergelijkbare bedrijven is recovery zeker niet voor niks, de kosten zijn aanzienlijk, echter binnen hun prijslijst was men zeer redelijk. Service was perfect en ook het resultaat goed en snel. Prima deal dus en heel blij met alle foto’s weer terug.
André van Buuren
André van Buuren
19:47 06 Sep 19
Bij 2 uit 2 keer is het hun gelukt om de voor ons belangrijke data te redden. Eerste keer een harde schijf (zelf vergeten om een backup te maken) en de tweede keer ging het om een gecrashte gsm. Vooral de jarenlange verzameling van foto's waren voor ons het belangrijkste. Het kost een paar centen, maar dat weegt niet op tegen het gemis.
Sonia B.
Sonia B.
18:35 02 Sep 19
Je suis entièrement satisfaite de Stellar. Tout s'est bien déroulée de A à Z. Je recommande vivement leurs services ! J'ai perdu mes précieuses données sur mon disque dur externe et Stellar m'a tout récupéré dans un court délais (comme annoncé <1 mois). Au départ, j'ai fait appel à un collègue qui connait bien l'informatique, mais il n'a pas pu réussi à récupérer les données avec les logiciels. De plus je n'étais pas à l'aise de confier ces données personnelles à un camarade. Alors j'ai fait appel à Stellar. La prise en charge a été simple et rapide. La dame du support clientèle a répondu avec amabilité à toutes mes questions et mes doutes. Je lui en remercie. Et j'ai été accompagné durant tout le processus. Fiabilité totale et Prix transparent. J'ai reçu toutes mes données (100Gigas) sur un nouveau support et ai reçu aussi mon ancien disque externe. A toute l'équipe de Stellar qui a pris soin de mes données: Merci :-) !!!
mahmod Sa
mahmod Sa
21:17 24 Aug 19
Jodude911
Jodude911
14:11 23 Aug 19
Waar de uitstekende software van Stellar mijn harddisk niet meer kon redden na een val op de grond deed het laboratorium van Stellar Data Recovery Utrecht dat wel zodat ik nagenoeg al mijn data weer herwonnen heb. Top prestatie van Stellar, een aanrader om je belangrijke software terug te laten winnen!
Comic Sexy
Comic Sexy
15:13 19 Aug 19
Snel en goed, betaalbaar naar verhouding van het probleem
Vincent Broere
Vincent Broere
05:41 14 Aug 19
Hitquarters Creations
Hitquarters Creations
00:21 25 Jul 19
Eind vorig jaar had mijn pc het begeven, na het aanschaffen van een nieuwe computer (Mac Pro) probeerde ik mijn harde schijven zowel intern en extern erop aan te sluiten, maar de computer registreerde ze niet, waarop ik dacht dat het een compatibilteits issue was. Hierop had ik een ICT'er ingeschakeld waarbij ik tot de ontdekking kwam dat mijn pc de schijven mee het graf in had genomen. Beide schijven waren volgens hem versleten en ik was op dat moment echt radeloos omdat ik al mijn muzikale producties had verloren. De ICT'er liet me weten dat er nog een kans was om alles terug te krijgen, waarop hij me een pamflet van Stellar Data Recovery gaf. Het zou een prijzige onderneming worden (€ 900,00) maar het was het voor mij meer dan waard. Na een telefoongesprek met Stellar Data Recovery had ik ze mijn externe harde schijf toegezonden waarop ze deze hadden bestudeerd. Ze lieten mij weten dat de schijf overbelast was geraakt en dat ze mijn data konden recoveren en zo gezegd zo gedaan. Vier weken na het toezenden van mijn schijf kreeg ik eindelijk het bericht dat mijn data succesvol was recovered en dat ik het na betaling toegezonden kon krijgen. Het bedrag heb ik uiteindelijk in 2 delen betaald (daar doen ze gelukkig niet moeilijk over) en heb eergisteren na volledige betaling een nieuwe externe harde schijf met al mijn recoverde data in ontvangst mogen nemen via DHL. Voor een ieder die zoiets meemaakt raad ik dit bedrijf ten zeerste aan, het was me elke cent waard, bedankt voor de professionele service en een grote "shout out to Stellar Data Recovery"!! One!
Katarina Valcke
Katarina Valcke
14:05 17 Jul 19
perfecte communicatie zowel chat als mailalle bestanden terug en via codes en wachtwoorden beveiligd te downloaden firmas zullen deze kosten wel kunnen inbrengen maar wel prijzig voor prive doeleinden maar juiste en degelijke info van bij start en je kiest zelf welke formule je kiest
Didier Baudewyns
Didier Baudewyns
08:30 31 May 19
Nico en Katie
Nico en Katie
20:57 07 Mar 19
Efficient en degelijk bedrijf... Dragen professionalisme hoog in het vaandel.... Ook veel aandacht voor menselijkheid.... Niemand voelt zich happy bij Dataverlies.... Jeannette die de onthaalsreceptie doet, verdient een dikke pluim.... De engineeers halen alles uit hun kunnen, voor de recovery van Uw data.... Geen resultaat is ook geen kostennota.... Hou een positief gevoel over aan dit bedrijf en kan het enkel aanbevelen voor anderen, die crashes van harde schijven ondervinden....
Christophe Cocu
Christophe Cocu
18:30 07 Mar 19
Ils m'ont sauvé mes données ! La plus grande partie en tout cas. Sont très réactifs. J'ai eu 2 petits soucis de communication : leurs mails allaient dans mes spam et, ils téléphonent en journée et ce n'est pas toujours facile de décrocher.
Bob Straub
Bob Straub
02:47 31 Jan 19
Door een onschuldig foutje was ik van het ene op het andere moment 3 TB aan data kwijt. Ruim 10 jaar aan foto- en videomateriaal, 15 jaar aan zorgvuldig bij elkaar gesprokkelde stukjes software, fonts, muziek..Alles kwijt dus!Defecte schijf naar Stellar gebracht en na de uitwisseling van enkele e-mails en slechts een weekje wachten liep ik met een big smile hun kantoor weer uit met een splinternieuwe schijf inclusief 100% gerecoverde data erop.Alles terug dus!Het kost misschien een paar centen maar dat was en is het dubbel en dwars waard, met name vanwege de emotionele waarde wat betreft mijn foto's en video's.Bij deze wil ik de betrokken mensen bij Stellar hartelijk danken voor de uitstekende dienstverlening. Gewoon top!
Jeroen Berg
Jeroen Berg
15:19 30 Jan 19
Ik ben goed en vakkundig geholpen. Na het laten vallen van mijn externe harde schijf met waardevolle data, was ik bang alles kwijt te zijn, maar Stellar heeft bijna alles terug kunnen halen. Het is wel wat prijzig, maar voor mij was het het meer dan waard.
Franky Olislagers
Franky Olislagers
15:17 17 Jan 19
Ze hebben mij goed geholpen en zeer vriendelijk
Dave Strybos
Dave Strybos
15:38 11 Jan 19
Zeer tevreden van de dienstverlening van Stellar. Ik hoop het niet, maar als ik nogmaals schade heb aan een harde schijf - zal ik terug beroep doen op Stellar.
Noé David
Noé David
09:36 31 Oct 18
Un échange précis, rapide et professionnel. Le conseiller principal prend le temps de vous expliquer au mieux les démarches et fonctionnement de votre appareil endommagé ainsi que celui de la société. J'ai récupéré toutes mes données à 99 % sur un nouveau disque dur ( seulement 2 fichiers erronés). J'en suis ravi et soulagé ! Merci beaucoup ! je vous le recommande !
Sandy Declercq
Sandy Declercq
07:31 28 Sep 18
Duidelijke opvolginstructies, snelle opvolging, transparante communicatie
Guy De Knaep
Guy De Knaep
07:07 31 Jul 18
Elke Vanratingen
Elke Vanratingen
06:55 30 Jul 18
Alle data die ik nodig had zijn gerecupereerd. Ze zijn netjes op een nieuwe schijf geplaatst. Ook een probleempje met het opnieuw toesturen van de schijf werd erg netjes opgelost door Stellar!
Betty Golsteyn
Betty Golsteyn
17:59 25 Jul 18
Zeer vriendelijke mensen. Ik kreeg dadelijk een antwoord op al mijn vragen ( inclusief de nodige uitleg ). Ze hebben alles correct uitgelegd en daar ook naar gehandeld. Ik ben zeer tevreden over hun diensten en wil hen aan iedereen aanbevelen.
Oz Assyrian
Oz Assyrian
21:22 04 Jun 18
Super content dat ik al mijn foto's terug heb dankzij Stellar Data Recovery. Zeer professionele service tegen goede prijs/kwaliteit.Na verschillende keren doorverwezen te worden van andere data recovery diensten die ons niet konden helpen, zijn wij bij Stellar terecht gekomen die ons super goed geholpen hebben. Wij hebben dankzij hen al onze bestanden terug. Ik zou iedereen aanraden om bij Stellar te gaan.Super bedankt.
Anna VR
Anna VR
14:09 01 Mar 18
Na lang twijfelen omwille van de hoge kostprijs heb ik mijn harde schijf toch binnengedaan... Met succes... Alles kunnen terughalen! Heel blij!
Robbert
Robbert
14:42 27 Feb 18
Dankzij Stellar Data Recovery heeft mijn klant een volledige restore van zijn harde schijf gehad, wat hem weken werkt heeft bespaard.Je krijgt zeker waar voor je geld. Materiaal wordt opgehaald, je krijgt duidelijke communicatie over wat er scheelt en je mag zelf prioriteiten stellen over wat het belangrijkste is. Daarna krijg je een mooi overzicht over wat er gerecupereerd is en bij goedkeuring wordt je een USB opgestuurd met alle data op! Fantastische dienstverlening en een zeer tevreden klant erbij!
Stefan De Haes
Stefan De Haes
10:46 26 Feb 18
Mijn harde schijf had volledig de geest gegeven ook al hoorde ik ze nog draaien. Na zelf wat eerste troubleshooting te hebben gedaan, bleken de lees- en schrijfkoppen beschadigd of defect. Stellar kwam als bedrijf het meeste naar voren en via een andere referentie deze mensen gecontacteerd. Alles is snel en professioneel verlopen. Ondanks de, voor particulieren, hoge kostprijs is wel al mijn data gerecupereerd, wat toch het voornaamste was.
Danny Van Hautem
Danny Van Hautem
14:32 16 Nov 17
Super service en geen addertjes onder het gras zoals ik vroeger bij andere firma's ben tegengekomen. Prijsstructuur is transparant en men weet op voorhand wat men betaald. Ook echte "no cure - no pay". Nog maar eenmalig voor gehad dat de data niet te recupereren was, wat ik ook verwachtte door de geschiedenis van de HDD. Desalniettemin hebben ze het toch geprobeerd en heeft het de klant geen geld gekost. Voor mij geen ander bedrijf meer voor de data recovery van mijn klanten.
Sellyo w
Sellyo w
20:59 28 Jun 17
Très satisfait, ils sont très compétents ils ont réussi là où les autres ont échoués. J'ai pu récupérer on va dire presque l'intégralité de mes données, j'avais mes photos de famille qui sont d'une très grande valeur sentimentale. Le prix est élevé mais le travail est très bien réalisé =)
Het Keizershof Turnhout
Het Keizershof Turnhout
18:13 05 Mar 17
TOP SERVICE !Super snel, super competent en 100% van mijn data terug !!!Super groot RAID 0 crash gehad .... foto's, films, bureau werk ... alles was weg !Stellar heeft alles terug kunnen vinden en dit SUPER snel !!Bedankt Stellar !
chantal droessaert
chantal droessaert
16:19 15 Dec 16
Duidelijke en aangename communicatie. Prima behandeling en afwerking van de aangevraagde recovery-opdracht. Erg tevreden. Aanrader.
Bob Peeters
Bob Peeters
15:25 18 Nov 16
Volgens afspraak werd de recovery afgewerkt. Het herstelmedium werd netjes in een USB 3.0 enclosure toegezonden. Ik houd aan deze dienst een positieve en betrouwbare indruk over!
Bob Boonen
Bob Boonen
23:07 23 Sep 16
Uitstekende kennis van zaken. Stipte opvolging met een prachtig resultaat. Mijn dank voor de recuperatie van alle data van de beschadigde schijf. Gewoon Top
Maïka De Keyzer
Maïka De Keyzer
12:47 14 Jul 16
Data recovery Stellar heeft mij volledig uit de nood geholpen. De service was uitstekend en snel. Dit is ten zeerste aan te prijzen aangezien de omstandigheden bijzonder moeilijk waren. Terwijl de computerwinkel die als tussenpersoon fungeerde, alle contact verbroken had wegens interne problemen, heeft Stellar alles in het werk gesteld om mij uit de nood te helpen.
kielek1996
kielek1996
17:46 15 Jan 16
Michiel Strijbos
Michiel Strijbos
11:56 28 Aug 15
Door een crash van onze NAS ontelbaar veel data verloren.Binnen 1 week hadden wij alles terug, met gedurerde het gehele traject een transparante communicatie.Een absolute aanrader!!!
Jason Spiers
Jason Spiers
20:35 06 Aug 15
Zéér duidelijke en transparante communicatie wat prijzen betreft. Ook goed systeem om de status te volgen van de opdracht. Kozen voor een diagnose 1-4 werkdagen en kregen na 2 werkdagen een lijst toegestuurd met de data die ze konden recupereren. Dit was zo goed als alles wat er op stond dus zeer tevreden en recovery laten starten. Na betaling kregen we op nog geen 3 dagen te horen dat de nieuwe schijf met verloren files al opgestuurd werd!Al bij al dus zeer goede service en hadden onze data terug op een dikke week...Uiteindelijk zijn het zeer dure foto's geworden maar toch blij dat er zoiets bestaat als Stellar en zou ik zeker aanraden aan andere die problemen hebben met verloren data. Persoonlijk hoop ik echter dat ik nooit meer van hun service gebruik moet maken, lesje wel geleerd wat backups betreft...
Bart Tack
Bart Tack
21:20 01 Jun 15
Duidelijke en heldere procedure voor herstel. Vooraf was ook de kostprijs bekend. Geen verrassingen dus en alles prima gerecoverd.
Gittan Beheydt
Gittan Beheydt
14:27 23 Jan 15
Extremely satisfied with the dedicated services and recovery off my lost data. I would certainly recommend your services to anyone who would need it.
Karel De Groot
Karel De Groot
18:10 15 Jan 15
Wij zijn zeer tevreden over de service, en snelheid waaronder onze opdracht behandeld werd. Zeer tevreden.
Johan Billiet
Johan Billiet
17:02 30 Sep 14
Succeeded there were two others failed. Smooth procedure. Fast and very dedicated, personal service and communication. Very fast execution of the recovery job. Would immediately apply again to their services when (new) data crash would occur. Correct price for the job, more or less (maybe a bit less) than corresponding market prices in Belgium, Germany
Wij zijn er om u te helpen...